in

Mark duwt hele bierfles in achterste: “Ik kan niet meer poepen”

De 60-jarige man genaamd Mark weber, verloor zijn beheersing over zijn daden terwijl hij probeerde de ondraaglijke jeuk in zijn rectum te verzachten. Hij verkeerde in een staat van paniek, en besloot te doen wat later bleek een gevaarlijke actie: hij duwde een bierfles in zijn anus.

Het bierflesje was niet bepaald een kleine – een fles van enige afmeting wist zijn weg in de anale holte van de man te vinden.

De patiënt vertelde aan de arts: “Ik voel pijn in mijn buik, er zit iets in, ik kan niet poepen of gas laten ontsnappen.”

Lees ook
Vader Steve van drie verliest zijn strijd tegen kanker – twaalf uur later slaapt ook zijn geliefde vrouw in

“Ik vond een gehele glazen fles in zijn rectum, ik kon hem voelen onder zijn buik”, aldus Lin Jun, die dit verhaal aan de lokale media heeft verteld.

Een verrassing voor de dokters
Toen de man in het Dongguan-ziekenhuis aankwam, beschreef hij last te hebben van buikpijn zonder duidelijke oorzaak. Het duurde niet lang voordat de artsen via een onderzoek de oorzaak achter zijn pijn ontdekten, wat een verbazingwekkende en schokkende ontdekking bleek te zijn.

Volgens een bericht van Ladbible, zei dokter Lin Jun dat ze het flesje ongeveer 5 cm diep in de anus van de man hadden gevonden.

De verklaring van de patiënt kon de arts niet bevredigen en hij verlangde naar meer inzicht.

“Hij zei dat zijn anus hemukte. Hij zei: ‘Ik voelde me erg ongemakkelijk, dus ik kocht een flesje en begon me te krabben op de jeuk. Helaas is de fles per ongeluk in mijn rectum terecht gekomen’”, aldus de arts.

Lees ook
Melissa vraagt of ze mooier is geworden door de 800 tatoeages: Wat vinden jullie van haar?

De arts wees erop dat er in die regio veel meer veilige en effectievere methodes zijn om met dergelijke irritatie om te gaan.

Er moet een betere oplossing komen
“In plaats van te proberen om zo’n aandoeningen op te lossen met hulpmiddelen zou je beter professioneel medische hulp inschakelen, laat een dokter je helpen”, adviseert Lin Jun.

Na een snelle medische ingreep verwijderden de artsen de fles veilig en zonder problemen uit de man. Gelukkig had hij geen ernstige verwondingen of problemen door dit ongelukje en het beste nieuws was dat hij geen last meer had van de jeuk.

Man stuurt hond af op zwaan: ‘Hij was van borst tot kop volledig ontveld’

A27 bij Bilthoven geheel dicht door vrouw die van viaduct wilt springen door geldzorgen